Dapatkan Videousahawan

klik disini untuk mengetahui kaedah menjana pendapatan internet yang terbukti

Malaysia Kalah Lagi

MALAYSIA DIKALAHKAN ARAB SAUDI 0-5, kalah lagi ,kalah lagi

Peminat hampa , hampa dan hampa. MALAYSIA KALAH LAGI

Memang mudah kita menonton... orang yang main dah tak terkata apa-apa.

Dah memang itu kemampuan pemain MALAYSIA nak buat macam mana. Cuba bagi peluang kepada penonton bentuk team ...beri dia masa berlatih selama yang mereka mau.Kemudian lawan dengan team Malaysia yang kalah tu dan ambil penonton yang paling banyak cakap jadi juru latih mereka . Kita sam-sama tengok aapa jadi .

MALAYSIA KALAH LAGI

Langkah ke 2, kita ikut langkah seperti Amerika atau Singapura . Kita beli dan offer kerakyatan kepada 4 atau 6 orang pemain Brazil ke, Ghana ke, Nigeria ke atau Turki ke .
1 - penyerang, 1 mid , 1 gk , 2 defender, 1 winger

Langkah ke 3, kita hantar semua player itu ke Gaza jadi sukarelawan lawan tentera Israel. Kita bubarkan saj team bolasepak dan tutup semua padang bola kita jadikan tapak tanam buah-buahan. Tak payah cerita pasal bola sepak.Sebab bola sepak hanya permainan orang tak sihat...apa taknya satu bola dikejar 22 orang.

saya dah hidup 44 tahun belum sekalipun team Malaysia layak ke Piala Dunia , buang masa nak kejar piala dunia. Saya rasa sampai kiamat team Malaysia tak jejak Piala Dunia kecuali ikuti langkah no. 2 tadi. MALAYSIA KALAH LAGI


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

1 comments:

Anonymous January 27, 2009 at 1:08 AM

kalah malu je...baik bungkus je team malaysia ni