Dapatkan Videousahawan

klik disini untuk mengetahui kaedah menjana pendapatan internet yang terbukti

PL SUPERGEL : telah dibeli

PL SUPERGEL telah dibeli pada hari ahad 12 Okt 2008. Setelah Sam Dol dapat harga yang baik maka dia bank in melalui atm mesin. Dua hari kemudian tibalah PL SUPERGEL tu. Maka Sam Dol nak mula menjual , dia pun peromosi pada Sam Bal . " apa PL SUPERGEL, ha..ha.. kau nak berapa botol" jawab Sam Bal. Terkejut Sam Dol dibuatnya.rupanya dalam diam member ni mengguna dan menjual PL SUPERGEL ni. malu rupanya dia nak cerita. Sam Bal beli online juga tapi dengan penjual PL SUPERGEL di Kl. Tidak sama dengan suplyer si Jol Sam yang berpejabat di Skudai. Sedangkan penjual PL SUPERGEL yang dilanggan oleh Sam Dol beroperasi di Pahang.
Pada anggapan Sam Dol semua penjual PL SUPERGEL itu tidak berkait. Sam Dol menghubungi penjualnya tanpa merujuk dengan Jol Sam sebab tak sama tauke PL SUPERGEL. Pandai masing-masing, la kan . Nak niaga PL SUPERGEL mesti cari harga PL SUPERGEL termurah, tak kan nak beli PL SUPERGEL yang mahal...tak masuk akal.betul tak.
Pada satu malam si Sam Bal telah cerita kisah Sam Dol pada Jol Sam . Maka marahlah si Jol Sam, sebab Sam Dol tak beli melalui dia, sedangkan dia jaul 3 kali ganda mahal daripada yang Sam Dol dapat, pening dibuatnya. Bila difikir balik belum apa apa dah macam ni. Tapi ini kan trading .masing masing tiada ikatan kontrek. penjual PL SUPERGEL jual secara langsung bukan MLM .macam kita belanja di kedai runcit. suka hati nak beli dikedai mana mana. termasuklah nak beli PL SUPERGEL.


Digg Technorati del.icio.us Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Spurl Yahoo Simpy

0 comments: